luni, 4 mai 2009

La baie

Ieri am facut baie cu Razvan si pentru ca uitasem sa pun devreme boilerul la incalzit, apa nu era foarte fierbinte. Asa ca a trebuit sa ne grabim cu spalatul.

Ca de obicei, eu ies prima din cada, si cat ma imbrac, Razvan se mai joaca un pic cu ratusca de plastic.
Ii explic eu ca gata, am terminat spalatul si trebuie sa plecam in camera, dar el refuza categoric sa iasa din cada.
Am luat dopul de la cada, sa se scurga apa si sa inteleaga astfel ca nu mai poate face baie.

Razvan insa, a simtit ca apa i se imputina si s-a intins pe burta in apa si se prefacea ca se spala pe cap, ca sa imi arate ca el nu a terminat, ca mai vrea sa stea in cada si ca nu se joaca, chiar mai are de spalat un pic.
M-am amuzat teribil de cum a incercat el sa ma convinga ca mai vrea sa stea in cada.

Am reusit cu greu sa il conving ca nu mai poate sta in cada, o data ce toata apa s-a scurs.

Dupa ce l-am dus in camera si l-am imbracat, nu a vrut sa doarma decat invelit in prosopul lui de baie...ca sa pastreze poate, amintirea momentelor placute petrecute la baie.

2 comentarii:

Anonim spunea...

hai ca m-ai distrat si pe mine...cu ocazia asta mi-am amintit ca data trecuta la baita baietelul meu, care nu mai vrea sa stea in fundulet sau pe spate la baita ci doar in picioare, drept pt care trebuie sa alerg dupa el toata cada ca sa-l spal,a facut pipi din picioare si era tare mandru..am ras pe nerasuflate si acum ma amuza teribil..dar la iesit din baita nu riposteaza: deocamdata..:D

Isabela spunea...

Razvan nu a prea vrut niciodata sa stea in fundulet in apa. Nici nu mai insist, ii prea prea mult sa se miste prin cada, sa se foiasca in voie, nu sta o clipa locului. Si abia il spal pe cap.
Das ii place mult sa faca baie si de aia avem spectacol mereu cand trebuie sa iesim din baie...o sa vezi si tu, Raluca, mai tarziu, cand o sa isi contureze mai bine personalitatea si preferintele...