marți, 28 aprilie 2009

Dvd-writer

A cumparat ieri sotul un dvdwriter. L-a instalat cand dormea Razvan.

Spre seara insa, cand voia sa puna ultimul episod din ''Prison Break", Razvan a sarit ca un arc langa el (masa pe care sta computerul e lipita de patul nostru) si a inceput sa tot apese pe buton si sa deschida si sa inchida sertarul de la dvd-writer.
Ionut l-a certat, i-a explicat ca nu e voie acolo, nu au voie copii mici sa puna mana acolo ca fac buba....fara succes insa. El tot apasa acolo, pe buton. Ionut l-a certat iarasi.
Si surpriza, puiul mamii manipulator, l-a luat de gat pe Ionut si l-a pupat cu foc si i-a zambit dulce, ca sa nu mai fie certat.....si sa il lase totusi sa se joace acolo. Ne-am topit.

Azi dimineata, s-a trezit ca de obicei, in prima secunda de cum am coborat din pat. Cateva minute mai tarziu, cand incerca bona sa il imbrace, el a zbughit-o din bratele ei si s-a dus intins la computer si a apasat din butonul on/off si a serbat succesul cu o interjectie in "bebeleasca" lui. Cum s-a deschis monitorul si a aparut pe ecran imaginea Windows-ului, a si trecut la urmatoarea etapa si anume la butonul dvd-writer-ului. Cel mai fericit copil era!

A trebuit sa scot computerul din priza. Sper sa nu descopere asa curand smecheria cu priza...ca sa imi dea palpitatii.

Un comentariu:

Anonim spunea...

david, cat e de mic, nu se prea joaca cu jucariile lui ci cu laptop-ul, telecomanda, telefoanele, etc..are ceva cu aparatele electrice..:D eu una am pus aparatoare pentru prize ca sa nu am palpitatii, pentru ca e interesat si de ea..ne luam masuri de preventie..:P