joi, 16 aprilie 2009

Curatenia de Pasti

Trebaluiesc de cateva zile prin casa si pentru ca nu mai beneficiaza de atentia mea exclusiva, Razvan incearca sa se implice si el in treburile casnice.

Ieri am strans covorul de la uscat si l-am facut sul pe terasa. Razvan a inceput si el sa icneasca si sa se opinteasca...teatral si impingea cu mine covorul sa il fac sul.

Am coborat de pe terasa sa intind rufele. Portita a ramas inchisa, eu doar am sarit peste ea. El, foarte dragut, mi-a sprijinit piciorul pe masura ce il ridicam, ca sa ma ajute sa sar mai usor. Bineinteles... cu aceeasi opintire teatrala.

Am spalat cu mopul in dormitor. Am plecat apoi sa inchid aragazul ca aveam ceva pe foc. Cand m-am intors, copilasul meu se chinuia de zor sa spele si el cu mopul, incercand sa ma imite.

Am spalat geamul de la bucatarie si incercam sa ma grabesc, pentru ca era cam tarziu si Razvan dadea semne de plictiseala si nervozitate. La un moment dat am observat ca se facuse liniste. Am descoperit ca puiul meu stergea pardoseala de gresie cu prosopul de bucatarie. Asta asa...din categoria "o ajut si eu pe mama".

O sa incerc sa ii stimulez si sa ii valorific talentul de gospodar....ca sa avem cat mai multe momente placute impreuna in viitor.

Niciun comentariu: