joi, 21 mai 2009

Somnul de dupa amiaza

In timpul saptamanii, cat sunt la serviciu, Razvan este supravegheat de bunelu', care are metodele lui speciale de a-l obosi pentru somnul de dupa amiaza.
In week-end insa, e randul meu sa recurg la diverse subterfugii ca sa il pot adormi.

Prima optiune e sa ne intindem in dormitorului lui taticu, setam canalul televizorului pe Cartoon Network si imi ofer urechea spre tortura.
A doua optiune e sa ne stabilim in dormitorul nostru, sa deschidem calculatorul si sa punem un filmulet de desene animate cu Tom si Jerry.

Indiferent de optiune, daca e obosit, in maxim 30 de minute adoarme. Daca nu, trebuie sa ne pupacim, sa ne smotocim, sa ne gadilim pana nu mai putem de ras. Daca nici asa nu vine somnul, trebuie sa ne mai jucam putin cu tot ce se mai poate, mai putin jucariile lui, care nu prezinta prea mare interes.

Mai nou, se pare ca am sorti de izbanda intr-un final, atunci cand ii spun ca trebuie sa facem nani si dupa ce ne trezim vom merge la plimbare sa vedem copii, cateii, calutul, masinile, pe tanti, pe nenea, asa la modul generic, fara exemplificari. Intelege imediat si anticipand bucuria ce il asteapta daca doarme, accepta sa se intinda langa mine, ia biberonul cu apa si imi tortureaza mie urechea si...gata, in 5 minute luam nani amandoi.

Pana cand oare il voi putea pacali asa?
Pentru ca recunosc...nu intotdeauna pot sa ies cu el la plimbare cand se trezeste.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Am avut si noi o perioada din asta..in care trebuia sa facem tot felul de scamatorii ca sa adormim la pranz...din fericire, exista Coco (magarul cu nume de papagal!) prietenul ei care o "striga" si se duce fuga la nani...functioneaza de minune! Oricum...asta cu promisiunile...eheee...cred ca nu o sa scapam de ele...va fi din ce in ce mai greu de acum incolo. Oricum, super tare pustiu...bine macar ca-i plac desenele...fi-mea este interesata de ele doar dimineata cand isi bea laptele...in rest nu se uita!

adriana spunea...

mi-ai amintit de mine, cand eram mica...nu-mi placea deloc somnul de dupa masa...acum as dormi toata ziua...dardindar: AJUTOR !!!!