miercuri, 25 martie 2009

Co-sleeping

Eu m-am bucurat de placerea co-sleeping-ului cu intermitente din primele clipe de viata ale lui Razvan pana la 4 luni. Apoi nu ne-am mai despartit.

Alaptatul a devenit astfel mai usor, mai placut....mai ales ca l-am intarcat la un an si doua luni.

Dar inevitabil, au aparut si mici inconveniente. Cel mai elocvent exemplu este obisnuinta lui Razvan de a adormi cu mana la urechea mea. Dar nu in stilul simplu, ci combina mangaierile cu piscaturile, cu intepaturi...unghiile sale, oricat ar fi de scurt taiate pot fi mici arme de tortura. Uneori adoarme repede, in 5-10 minute, alteori imi terorizeaza lobul urechii cam o ora.
Asa ca incerc sa il dezvat, sa ii dezvolt afectiunea fata de un ursulet de plus.....care sa ma ajute un pic.
Nu par a avea sorti de izbanda asa curand.... Dar sunt optimista, mai ales pentru ca nu vreau inca sa ne separam spatiile de dormit si sa il exilez intr-un pat doar al lui. Momentele noastre de smotoceala si iubire sunt bucuria mea cea mai mare din zi.....

Niciun comentariu: