marți, 18 august 2009

Whew.....

Dupa o saptamana in care caninii lui Razvan s-au chinuit sa erupa si i-au provocat dureri groaznice de gingie, se pare ca ce era mai greu a trecut.

Acum Razvan reuseste sa muste si manance iarasi cu usurinta normalitatii. Si sa doarma fara a se trezi brusc zvarcolindu-se din cauza durerilor.
Sufeream si noi, cu totii, cand venea plangand si ne arata cu degetelul gingia dureroasa.

A ramas insa cu o mica nervozitate nedisipata, dar incercam usor, usor, sa il ajutam sa redevina copilul afectuos si dragalas cu care ma mandresc eu.
Ieri deja am avut primele semne ca armonia se reinstaleaza...si eu rasuflu usurata. Recunosc, imi facusem griji ca se instala "the terrible twos".

Dar probabil nu pot spune ca am scapat inca de pericol.

Un comentariu:

Loredana spunea...

ma bucur ca ati scapat cu bine!