vineri, 31 iulie 2009

O mica victorie

Ma gandeam de ceva vreme sa incerc sa elimin scutecul de la somnul de pranz si de la somnul de noapte. Mi se parea un vis, pentru ca Razvan nu adoarme inainte de a bea cel putin un biberon de 250 ml de apa si apoi 250 ml de lapte, deci are motive sa se trezeasca cu scutecele arhipline de pipi.
Si totusi....am prins ceva curaj si alaltaieri am cumparat din Carrefour o punga de cearceafuri absorbante de la Happy.
Aseara l-am culcat pe cearceaf absorbant, fara scutec, doar cu niste pantaloni scurti. Am dormit toata noaptea cu grija, l-am pipait din ora in ora ca sa vad daca se udase. Pe la 4.30 vazand ca inca nu facuse pipi, l-am trezit sa fac pipi la olita, dar a inceput sa planga si a refuzat categoric sa faca pisu, asa ca l-am asezat la loc, sa doarma.
La 6.00 cand m-am trezit eu sa plec la serviciu, era uscat, deci nu a facut toata noaptea pipi. 15 minute mai tarziu, cand ma pregateam sa plec, l-am auzit ca s-a trezit si plange dupa mine...are o suferinta dragul de el, cand plec la serviciu ...ar vrea sa ne intoarcem in pat sa mai dormim sau macar sa raman cu el.
Si ...victorie!!!A facut pipi la olita!

Nu stiu daca e un accident fericit, dar cu siguranta m-a bucurat si m-a emotionat momentul. Are mama baiat mare, care stie deja sa arate cu degetelele ca are 2 ani.
Sper sa ne distram bine maine si Razvan sa fie foarte fericit.

Niciun comentariu: